ばたばたの生活の中で、ちょっと休憩する場所です のんびりまったり日々のできごとを綴ります
I try to write my diary in English!

Today I walked around the park near the hotel.
I found the foot prints of deers. There are the white-tailed deer in there.
They live closely in the city. Suburban deer??
Also I found the foot prints of the rabbits.

In the afternoon i met shelli! I was happy to meet her again.
We went to shopping north, over the airports.
I bought the knives for Kamecchi. He asked me to buy them.
And I bought ズボン and 頭までかぶれるネックウォーマー for me.

On the way to the store, we talked with wildlife.
覚書のため日本語で。
道路脇に柵がずっと設置されていた。だがそれはシカよけというよりは、車が道路からそれすぎてしまわないようにするためのものだそう。1mちょいくらいの柵なので、シカは飛び越えてしまうそうです。

鉛弾による鉛中毒はあるそう。特に絶滅危惧種のカリフォルニアなんちゃらが懸念されているそう。
せっかく9→300羽近くに増えたのに、そいつらが銃弾を浴びたシカを食べてしまうから、中毒になってしまう。
そこで鉛に代わる銅弾などを無料でハンターに渡すななどの対策はしたが、昔からの風習はなかなか支えられない。またハンター人口が多いため、そちらの声が強いそう。

In the evening We invited to the Shelli's house.
I met Kevin and their child.She was shy and ashamed to us.
We have dinner, soup, salads, bread, beer and wine. They were delicious!!

シェリーとケビンの仕事仲間のご夫婦もこられて6人+1で食べた。
途中の話はなかなか聞き取れなかったけれど、でも楽しい会話が出来た!
シェリーとケビンのお仲間さんだからかなあ、いい人のところにはいい人が集まるなあと感じました
今週木曜日にice fishing に連れていってくれるみたい(-^〇^-)わーい

夜は45分ジムで走ったぞ
明日も楽しいことが待っていますように

 コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
 トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://hidamarikodamari.blog94.fc2.com/tb.php/118-f565c354
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック
